کشف یک تن و ۲۷۷ کیلو مرفین در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن و ۲۷۷ کیلوگرم مرفین از داخل بونکر یک دستگاه تریلی و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سردار محسن خانچرلی افزود: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران در خصوص تهیه، حمل و انتقال مواد مخدر توسط تعدادی از قاچاقچیان به صورت گسترده در شهرستان شهریار بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه گفت: با پیگیری‌های شبانه‌روزی از چند ماه گذشته و تعقیب و مراقبت‌های پلیس، مشخص شد یکی از قاچاقچیان اهل بندر ترکمن قصد دارد در پوشش حمل و انتقال گاز به وسیله بونکر یک تریلی، اقدام به جابه‌جایی موادمخدر کند که در همین جهت پس از شناسایی خودرو، عملیات پلیس برای دستگیری متهم آغاز شد.

وی افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در قالب دو تیم پس از کنترل و پایش خودروهای عبوری در محور رباط کریم به سمت شهریار در عملیاتی ویژه موفق به توقیف خودروی تریلی و دستگیری یک نفر در این زمینه شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،خانچرلی در پایان گفت: در این عملیات، پلیس در بازرسی از خودرو،  یک تن و ۲۷۷ کیلوگرم مرفین را که به طرز ماهرانه ای در ته مخزن جاسازی شده بود، از داخل بونکر تریلی کشف کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید