امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان 8 استان

رئیس سازمان امدادونجات، با تشریح جزئیات عملیات سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان کشور طی ۲ روز گذشته، گفت: ۵۱۲ تن از هموطنان درگیر سیل و آبگرفتگی خدمات امدادی لازم را دریافت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مرتضی سلیمی با اعلام گزارش عملیات سیل و آبگرفتگی در ۲ روز گذشته تا صبح امروز، اظهار کرد: ۸ استان آذربایجان غربی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین، قم، کردستان و لرستان در ۲ روز گذشته درگیر سیل و آب‌گرفتگی بوده اند.

وی با اشاره به امدادرسانی در ۲۲ شهر و روستای استان‌های درگیر سیل و آب‌گرفتگی، گفت: بر این اساس امدادگران هلال‌احمر خدمات لازم را به ۵۱۲ تن از هموطنان ارائه کرده و ۱۳۲ تن نیز از خدمات اسکان اضطراری بهره بردند و ۴۳ واحد مسکونی نیز از آب تخلیه شد.

سلیمی با اشاره به توزیع اقلام امدادی میان متاثران از سیل و آبگرفتگی ادامه داد : ۲۶ دستگاه چادر، ۲۰۰ تخته پتو، ۵۸ تخته موکت، ۳۴۰ قوطی کنسرو جات، ۱۱۶ کیلوگرم حبوبات، ۱۱۵ کیلوگرم قند و شکر و ۸۷ کیلوگرم روغن نیز میان متاثران توزیع شد.

رئیس سازمان امداد و نجات، عنوان کرد: ۳۱ تیم عملیاتی شامل ۱۰۶ امدادگر و نجاتگر خدمات لازم را به هموطنان ارائه کردند و امدادرسانی در اسفرورین استان قزوین ادامه دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید