مهار آتش سوزی در کارخانه خودروسازی

آتش سوزی گسترده در یکی از سالن‌های رنگ یک شرکت خودروسازی با تلاش همه جانبه نیروهای 3 ایستگاه آتش نشانی مهار شد.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، در پی اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی کارکنان یک شرکت خودروسازی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه 44، 45 و 111 به همراه خودروهای تانکر آب، خودرو حامل دستگاه‌های تنفسی، فوماتیک و بالابر را ساعت 19:06 عصر روز گذشته به بزرگراه شهید لشکری (جاده مخصوص کرج) رهسپار کرد.
 
مهدی داوری معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت، در این باره گفت: یکی از سالن‌های رنگ یک کارخانه با کاربری خودرو سازی به مساحت تقریبی هزار متر مربع که در طبقه منفی یک قرار داشت آتش گرفته و کاملاً شعله ور بود.
 
وی در ادامه افزود: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه با استفاده از دستگاه‌های تنفسی، تجهیزات خاموش کننده و خودرو بالابر از چندین سمت عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.
 
معاون عملیات آتش نشانی تهران تصریح کرد: آتش نشانان در یک عملیات نفسگیر و در مدت زمان کوتاهی توانستند شعله‌های آتش را مهار و کاملاً خاموش کنند.
 
داوری با اعلام اینکه علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچکس آسیبی نرسید و تنها خسارت مالی بر جای ماند.

 

دیدگاه تان را بنویسید