شمال غرب کشور توفانی می‌شود

سازمان هواشناسی اعلام کرده از عصر امروز در شمال غرب کشور بارندگی و وزش باد شدید پیش‌بینی شده و از سه‌شنبه بارندگی در برخی استان‌های کشور از جمله تهران آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور گفت: با توجه به بررسی آخرین داده ها و  نقشه های پیش یابی هواشناسی،  از بعد از ظهر امروز یکشنبه تا صبح دوشنبه در اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و سواحل دریای خزر به ویژه گیلان، وزش باد شدید پیش بینی می شود.

احد وظیفه افزود: طی دو روز آینده در شمال سیستان و بلوچستان و شرق کرمان وزش باد شدید پیش بینی می شود که در برخی مناطق با گرد و خاک نیز همراه خواهد بود.

به گفته وی از اواخر وقت امروز یکشنبه با ورود سامانه بارشی از سمت شمال غرب و غرب، بارش در این مناطق آغاز شده و روز دوشنبه رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، همدان، مرکزی، قزوین، کرمانشاه، ایلام و کردستان پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور تاکید کرد: فعالیت این سامانه بارشی روز سه شنبه در گیلان، مازندران، گلستان، البرز، تهران، سمنان، مرکزی و قم خواهد بود و جزئیات بیشتر فعالیت این سامانه در روزهای آینده به اطلاع خواهد رسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید