سقوط مرگبار زن جوان هنگام خانه‌تکانی

زن جوان هنگام نظافت پنجره‌های منزل، از طبقه دوم ساختمانی پنج طبقه به پایین سقوط کرد و جان باخت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ساعت 12:49 سیزدهم اسفند ماه جاری سقوط زن جوان در ساختمان مسکونی در شهرک ولیعصر (عج) خیابان شهید مسلمی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 38 آتش‌نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران خود را به محل حادثه در شهرک ولی عصر(عج)، خیابان شهید مسلمی رساندند.

حجت‌الله قاسمی؛ افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: خانم میانسال در حال نظافت پنجره‌های واحد مسکونی بوده که ناگهان تعادل خود را از دست داده و از قسمت نمای طبقه دوم ساختمانی پنج طبقه به سطح زمین سقوط کرده بود همچنین براثر این حادثه کابل برق کوچه دچار پارگی شده و در زمان رسیدن نیروهای عملیاتی خانم میانسال کاملاً بی‌هوش بود.

این افسر آماده آتش‌نشانی ادامه داد: آتش‌نشانان بلافاصله پس از ایمن‌سازی محل حادثه، خانم حدوداً چهل ساله را تحویل امدادگران اورژانس دادند که متأسفانه بعد از انجام معاینات پزشکی مشخص شد وی بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

قاسمی تصریح کرد: نیروهای عملیاتی پس از ایمن‌سازی، محل حادثه را تحویل عوامل انتظامی دادند.

 با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و آغاز کارهای مربوط به نظافت منازل، کارشناسان سازمان آتش‌نشانی تهران به شهروندان توصیه می‌کنند همواره نکات ایمنی را در نظر بگیرند تا شاهد این گونه حوادث تلخی نباشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید