از امروز تا دوشنبه کشور بارانی می‌شود

سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرده از امروز غرب و شمال غرب کشور، سواحل شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز بارانی شود و به تدریج دیگر مناطق کشور را فراگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از فعالیت سامانه بارشی در غرب و شمال  غرب کشور خبر داد و اعلام کرد: در سواحل شمالی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز و به شکل خفیف‌تری مناطق مرکزی کشور بارندگی خواهیم داشت.

احد وظیفه افزود: این سامانه بارشی به تدریج به شمال و شمال شرق کشور می‌رود و از فردا بر شدت بارش‌ها افزوده خواهد شد و دمای هوا کاهش می‌یابد اما  از اواخر وقت روز دوشنبه این سامانه کشور را ترک خواهد کرد.

به گفته وی شدت بارش‌ها در استان های گیلان و مازندران و بخش هایی از استان اردبیل و شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با توجه به افزایش وزش باد پیش‌بینی کرد که آب‌های خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طی سه روز آینده مواج باشد.

وظیفه در پایان آسمان تهران را نیز ابری پیش‌بینی کرد و گفت: در این مدت در تهران شاهد افزایش ابر و وزش باد همچنین رگبار و رعد خواهد بود و بیشترین دمای پایتخت نیز امروز ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید