‏فروریختن یک ساختمان بلندمرتبه به دلیل آتش‌سوزی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از ریزش ساختمان 7 طبقه در جنوب تهران خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سیدجلال ملکی در تشریح جزییات این حادثه گفت: وقوع حادثه حریق در یک ساختمان در ساعت 41 دقیقه بامداد امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان 6 ایستگاه را به محل حادثه واقع در محله مرتضی‌گرد اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان اظهار کرد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک ساختمان 7 طبقه نوساز رخ داده و طبقات بالایی آن مراحل نهایی بهره‌برداری را طی می‌کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه در طبقه همکف این ساختمان چهار مغازه تینر، اسپری، رنگ و... قرار داشت، گفت: کانون حریق نیز همین محل بود و شدت آن به حدی بود که شعله‌های آتش در حال سرایت به طبقات فوقانی بود. ملکی با اشاره به انفجار قوطی‌های اسپری، گفت: انفجار قوطی‌های اسپری سبب ریزش ساختمان شده و اسکلت این ساختمان بر روی ساختمان مجاور سقوط کرده بود.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان 7 نفر را از ساختمان مجاور خارج کرده و به محل امن انتقال دادند، گفت: در ساختمان نیز تنها یک مالک و کارگر حضور داشتند که پیش از ریزش ساختمان از آن خارج شدند. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت 6:09 بامداد امروز به عملیات خود خاتمه دادند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید