ریزش ساختمان در محدوده خیابان شریعتی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش بخشی از نما و طبقه اول یک ساختمان در حال تخریب در خیابان شریعتی خبر داد و گفت: در این حادثه یک کارگر راهی بیمارستان شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سید جلال ملکی، درباره جزییات امداد رسانی در این حادثه گفت: عصر امروز حادثه ریزش ساختمان در خیابان شریعتی محدوده پل همت به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود:با حضور اتش نشانان در  محل حادثه مشخص شد حادثه در  یک ساختمان سه طبقه در حال تخریب رخ داده است که طی آن تنها بخشی از نما و قسمت‌های سقف طبقه اول ریزش کرده و یک کارگر نیز تا نیمه‌های بدن در زیر آوار گرفتار شده بود که آتش‌نشانان همزمان با ایمن سازی محل، این کارگر را از زیر آوار خارج کرده و برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل دادند.

وی  در ادامه با ر اخبار و شایعه هایی که اعلام کرده بودند سه نفر زیر اوار محبوس شده اند افزود: متاسفانه انتشار خبر از برخی منابع غیرمرتبط با عملیات امدادی در این حادثه سبب بروز چنین شایعاتی شده و من آن‌ را تایید نکرده و بار دیگر اعلام می‌کنم که تنها یک تن در پی ریزش سقف طبقه اول این ساختمان مصدوم شد.که وی بعد از بیرون آمدن از زیر آوار تحویل عوامل لورژانس حاضر در محل حادثه شد. 

سرهنگ محمد رزاقی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ هم با اعلام اینکه در حال حاضر در محور شنال به جنوب خیابان شریعتی شاهد ترافیک سنگین هستیم، گفت: تدافیک به دلیل انداد رسانی برای جمع اوری اوار در محدوده خیابان شریعتی است و در حال حاضر عوامل پایس راهور در محل حادثه حاضرند و نسبت به رفع موانع ترافیکی در این محدوده اقدام می کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید