راه‌اندازی خانه جوانان آذربایجان شرقی در هفته جاری

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی از راه‌اندازی خانه جوانان این استان تا پایان هفته جاری خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، امید تقی‌زاده اظهار کرد: با توجه به  تاکیدات وزارت ورزش و جوانان مبنی بر راه‌اندازی خانه‌های جوانان یا همان سمن‌سراها برای فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در حوزه جوانان، استان آذربایجان شرقی قصد دارد با اعتبارات دولتی فضایی را به صورت استیجاری در اختیار جوانان قرار دهد.

وی ادامه داد: تا تامین اعتبارات دولتی به منظور خرید مکانی برای خانه جوان، اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی قصد دارد در یک فضای استیجاری خانه جوان استان را در روز چهارشنبه(چهارم اسفندماه) با حضور محمد رضا رستمی - معاون  ساماندهی امور جوانان- افتتاح کند که این فضا شامل سالن کنفرانس، کلاس‌های آموزشی، اتاق کار برای سازمان‌های مردم نهاد و اتاق حلقه‌های گفت‌وگوی جوانان می‌شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: قرار است فضای استیجاری در آینده به عنوان ساختمان شماره دو خانه جوان در نظر گرفته شود.

تقی‌زاده در پایان گفت: به دلیل حضور رستمی در استان، برنامه‌هایی شامل تجلیل از برترین‌های اوقات فراغت استان، تجلیل از مهندسان برتر، نشست با اعضای دبیران سازمان‌های مردم نهاد و تجلیل از فعالان رسانه‌ای - که در حوزه جوانان کار می‌کنند- برگزار شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید