تعطیلی یک بیمارستان به دلیل وقوع سیل

رئیس اورژانس کشور گفت: بیمارستان امام خمینی استهبان روز گذشته( جمعه) به دلیل وقوع سیل و احتمال خطر برای بیماران تعطیل شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پیرحسین کولیوند با اشاره به بازدید میدانی خود از مناطق سیل‌زده جهرم، لار، فسا و استهبان گفت: بیمارستان 96 تختخوابی امام خمینی شهرستان استهبان روز گذشته به دلیل وقوع سیل و احتمال خطر برای بیماران تعطیل شد و بیماران این بیمارستان از طریق اتوبوس‌آمبولانس و آمبولانس‌های ویژه به بیمارستان‌های دیگری در شهرستان فسا منتقل شدند.

وی افزود: البته صبح امروز به دلیل رفع خطر بیمارستان مجدد بازگشایی شد و افراد می‌توانند جهت دریافت اقدامات درمانی به این بیمارستان مراجعه کنند.

رئیس اورژانس کشور اضافه کرد: تیم‌های بهداشتی نیز جهت ارزیابی میزان کلر باقیمانده آب شرب و کنترل بیماری‌های واگیر در شهرها و روستاهای حوالی فسا فعال شده و اقدامات لازم را جهت کمک به مردم و حادثه‌دیدگان انجام می‌دهند.

کولیوند با اشاره به اینکه ورودی شهر جهرم به دلیل وقوع سیل و آب‌گرفتگی مسدود شده است،‌گفت:‌اکنون دسترسی از طریق‌ مسیرهای فرعی جاده فسا به جهرم انجام می‌گیرد و مسئولین در تلاش هستند که هر چه سریعتر اختلالات به وجود آمده را برطرف کنند.

به گفته وی، گاز شهرستان فسا و بخش‌هایی از جهرم قطع شده و آب‌رسانی در حوزه آب شرب نیز دچار اختلال است که تیم‌های اورژانس نیز تلاش می‌کنند در کنار سایر دستگاه‌ها اقدامات لازم را جهت کمک به حادثه‌دیدگان انجام دهند.

دیدگاه تان را بنویسید