احتمال افزایش ۵۰درصدی کرایه اتوبوس‌‌های دوکابین

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از بررسی لایحه افزایش نرخ وسایل حمل و نقل عممی در کمیسیون مربوطه در شورای شهر تهران خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ابوالفضل قناعتی، با بیان اینکه شهرداری تهران پیشنهادات خود را در خصوص افزایش نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی در سال 96 به کمیسیون حمل و نقل ارائه کرده است، گفت: پیشنهاد شهرداری برای کرایه اتوبوس بخش خصوصی، افزایش نرخ حدودا 20 تا 30 درصد بوده است و از آنجایی که نرخ کرایه اتوبوس‌های دوکابین که طی سال‌های گذشته افزایش نداشته است، این بار در لایحه پیشنهادی شهرداری در سال 96 رشد 50 درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه هنوز پیشنهاد شهرداری برای افزایش نرخ کرایه تاکسی نیامده است، گفت: در بخش مترو نیز افزایشی در حوزه بلیت‌های دو سفره نداشته‌ایم اما شهرداری پیشنهاد افزایش 50 درصدی نرخ بلیت تک سفره را ارائه کرده است.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه در جلسات هفته آتی کمیسیون این موضوع بررسی می‌شود، افزود: به نظر اعضای شورای شهر تهران این افزایش معقول نیست و قطعا پس از بررسی‌های بیشتر نظر خود را اعلام خواهیم کرد اما به نظرمان این ارقام پیشنهادی، با توجه به شرایط معیشتی مناسب نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید