حافظی: شهردار به سؤالات فنی پلاسکو پاسخ نداد

رئیس کمیسیون سلامت, محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از بی پاسخ ماندن سؤالات فنی حادثه پلاسکو خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رحمت الله حافظی در پاسخ به اینکه آیا از توضیحات شهردار تهران درباره حادثه پلاسکو شما و همکارانتان قانع شدید, اظهار کرد: سوالات طرح شده فنی بود و با وجود طول کشیدن جلسه تا عصر و دو بار فرصت به شهردار به این سوالات پاسخ داده نشد. مباحث کلی از جمله آواربرداری مطرح شد و سوالات فنی و تخصصی همچنان بی جواب ماند.
وی با بیان اینکه می توانم تذکر به شهردار بدهم یا سوال بپرسم اما وقتی حرف از استیضاح می شود هیچ کس همراهی نمی کند, گفت: پیش از این دو تیم اصولگرا و اصلاح طلب در شورای شهر داشتیم که از نظر تعداد رای، هم وزن بودند اما هم اکنون این ترکیب سیاسی به هم خورده است، عده ای همراه شهردار و عده ای منتقد هستند. 
رئیس کمیسیون سلامت, محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران همچنین تصریح کرد: کسانی که حرف حق می زنند و مطالبه گر هستند به تعداد انگشتان یک دست هستند و حدود 25 نفر هم آن طرف، حامی شهردار هستند. 
حافظی اعلام کرد: در جلسه روز یکشنبه یکی از اعضا اظهار نمود چرا حافظی به این عدم تخصیص ها تذکر نداده یا سوال از شهردار نکرد، پاسخ دادم همین الان متن استیضاح شهردار را بنویسم چند نفر از شما امضا می کنید؟

منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید