با حضور در کنگره ملی مدیریت امور جوانان

عضو جمعیت جوانان هلال احمر: امیدوارم در دوران پسابرجام هر تغییر مثبتی در قدم اول برای جوانان باشد

جوانان موفق از سراسر کشور در کنگره ملی مدیریت امور جوانان مطالبات خود را به گوش مسئولین رساندند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، یکی از برنامه های کنگره ملی مدیریت امور جوانان سخنرانی جوانان موفق بود که به نمایندگی از جوانان استان و یا منطقه خود مطالبات و دغدغه های خود را عنوان می کردند.

یکی از این جوانان موفق آیدین نعمتی فعال عرصه اجتماعی کشوربود که در سخنرانی خود گفت: من به عنوان یک جوان معلول جسمی خوشحالم که توانستم اولین سیستم مدیریت آموزش الکترونیک معلولان را در خاورمیانه طراحی کنم و خواسته من این است که جایگاه جوانان کم توان در توسعه اجتماعی، اقتصادی و... مشخص شود.

وی افزود: حوزه جوانان به شدت نیازمند تغییرات ساختاری است و سیاست های حمایتی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه در راستای توسعه مدنی خواسته ما از دولت است.

امینی عضو جمعیت جوانان هلال احمر از دیگر جوانان موفق بود که در این کنگره به ایراد سخنرانی پرداخت و در رابطه با مطالبات جوانان از مسوولان گفت: زلزله فرهنگی در میان افراد جامعه در حال وقوع است، چنانچه در ماجرای آتش سوزی پلاسکو چنین چیزی مشهود بود.

وی افزود: متاسفانه حوزه جوانان جزء اولین سازمان های است که در صورت مواجه شدن با کسری بودجه با کاهش اعتبارات روبرو می شود به عنوان مثال ردیف بودجه اختصاصی جمعیت هلال احمر با دو میلیون نفر داوطلب حذف شد و در نتیجه خیلی از سازمان های مردم نهاد جوان دچار مشکل شدند.

این جوان موفق در پایان عنوان داشت: امیدواریم در دوران پسابرجام با روند مثبت و آینده نگریی که وجود دارد هر تغییر مثبتی در قدم اول برای جوانان باشد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید