یک جوان کردستانی در کنگره ملی مدیریت امور جوانان:

تغییرات مثبت فضای سیاسی و اجتماعی کشور را می توان احساس کرد

فرشاد شاه ولی یک جوان موفق کردستانی گفت: پیشنهاد ما به دولت فراهم کردن زمینه لازم جهت اشتغال در راستای استقرار توسعه پایدار، ارائه تسهیلات کم بهره است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،  فرشاد شاه ولی فعال اجتماعی ونماینده جوانان موفق استان کردستان در کنگره ملی مدیریت امور جوانان گفت : زحمات دولت تدبیر و امید بر کسی پوشیده نیست و ما جوانان به خوبی تغییر فضای سیاسی و اجتماعی را درک کرده و خوشحالیم که در سایه امید و آینده روشن قرار گرفته ایم.

وی ادامه داد: من در اینجا فرصت را غنیمت می شمارم و به نمایندگی از جوانان کشور و به ویژه جوانان کرد، بخش کوچکی از مطالبات آنها را مطرح کنم.

این جوان فعال با اشاره به دستاوردهای برجام و تشکر از زحمات دولت عنوان کرد: راه اندازی رشته زبان و ادبیات کردی در دانشگاه کردستان و تکمیل زیرساخت های استان را ارج می نهیم. اما از دولت تدبیر و امید انتظارات و خواسته هایی داریم که در چارچوب بیانیه 10 ماده ای اقوام و مذاهب منتشر شد.

شاه ولی در ادامه پیشنهاداتی را به نمایندگی از جوانان استان خود مطرح کرد و عنوان داشت: پیشنهاد ما به دولت محترم و کابینه آن فراهم کردن زمینه لازم جهت اشتغال در راستای استقرار توسعه پایدار، ارائه تسهیلات کم بهره برای راه اندازی کارگاه های تولیدی زود بازده، سیاست بومی گزینی دانشگاه ها و برنامه‌ریزی های لازم برای حل مشکلات جوانان از جمله مسکن، بیکاری، ازدواج، ایجاد فرصت های برابر شغلی و تحصیلی برای جوانان و... است

منبع: پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان

دیدگاه تان را بنویسید