تندگویان خبر داد:

کمپین 20 هزار فرزند شهید برای شهدای آتش‌نشان

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران از راه‌اندازی پایگاهی برای جمع‌آوری امضا از فرزندان شهید سراسر کشور به منظور محسوب شدن شهدای آتش نشان به عنوان "شهید ایثارگر" خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محمدمهدی تندگویان در سیصدوبیست‌وسومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تسلیت فاجعه پلاسکو به خانواده‌هایی داغدار این حادثه، مقام معظم رهبری و مردم گفت: پایگاهی راه انداختیم و از فرزندان شهید سراسر کشور درخواست کرده‌ایم که طی نامه‌ای، شهدای آتش‌نشانان از شهید خدمت به شهید ایثارگر تبدیل شوند و تا این لحظه 20 هزار نفر از فرزندان شهید ایثارگر کشور این درخواست را امضا کرده‌اند تا شهدای آتش‌نشان نیز از همه تسهیلات بنیاد شهید بهره‌مند شوند. همچنین مکاتبه‌ای نیز با رییس مجلس شورای اسلامی در این باره انجام داده‌اند.

وی درخصوص سامانه جامع مصوبات شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: مطابقت یا مغایرت مصوبات شورای اسلامی شهر تهران با قوانین و یا احیانا با یکدیگر، باید به تولید مصوبه‌ای جدید منجر شود. در حقیقت اگر مصوبه‌ای در یک موضوع خاص با مصوبات پیشین و یا قوانین مغایرت دارد، باید توسط این سامانه پایش و نهایتا منجر به بررسی برای یک مصوبه جدید بیانجامد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: وحدت رویه مصوبات شهری و قوانین شهری یکی از نیازهای اساسی شورای شهر اسلامی تهران است و باید به عنوان یک ماموریت برای سامانه جامع مصوبات شورا تعریف شود.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید