معاون وزیر خبر داد:

تلاش برای رفع پراکنده‌کاری در حوزه جوانان

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در کنگره ملی مدیریت امور جوانان قصد داریم از نگاه پراکنده دستگاه های مختلف کشور به حوزه جوانان بکاهیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محمدرضا رستمی افزود: بیش از ۲۲ نفر از استانداران کشور در کنگره مدیریت امور جوانان شرکت می‌کنند. با برگزاری کنگره ملی مدیریت جوانان قصد داریم به توافقی تقریبا جامع بین دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد ساماندهی جوانان دست یابیم .

وی در ادامه گفت: بیانیه دستگاه‌های اجرایی در کنگره مدیریت امور جوانان بر اساس سخنرانی‌های رسمی و کلیدی و جمع‌بندی سه پنل تخصصی تکمیل و به عنوان بیانیه پایانی اعلام می‌شود تا با توجه به روند سه سال و نیم اخیر حوزه جوانان چشم‌انداز حرکتی این حوزه مشخص شود.

وی تصریح کرد: راه اصلاح وضعیت کنونی تداوم مسیرهایی است که در پیش گرفته‌ایم. به عنوان نمونه ابتدا برای تشکیل جلسات ستاد ملی ساماندهی امور جوانان مشکل داشتیم ولی با انجام برنامه‌ریزی و پیگیری امور موفق شده‌ایم در سطح ملی ۱۷ جلسه و در استان‌ها و شهرستان‌ها بیش از ۳۲۷۰ ستاد ساماندهی امور جوانان را برگزار کنیم. دستگاه‌های اجرایی در این جلسات مشارکت و تلاش می‌کنند همسو با سیاست‌ها و برنامه‌های حوزه جوانان عمل کنند.

رستمی در پایان با بیان اینکه شکل‌گیری این روند گفتمانی موجب تغییر نگرش‌ها و رفتارها شده است،گفت: تشکیل کنگره ملی امور جوانان گام دیگری به سوی جلو است. همه دستگاه‌ها از سطوح مختلف از وزرا گرفته تا استانداران و مدیران استانی در آن شرکت می‌کنند و جهت‌گیری‌ها، دغدغه‌ها و چالش‌های خود را مطرح می‌کنند.

کنگره ملی مدیریت امور جوانان دوم بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید