جزئیاتی از پرونده عروسی که با ساطور مادرشوهر کشته شد

آخرین جزئیات از پرونده زنی که متهم به قتل عمدی عروسش با ساطور است، فاش شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از انجام اقدامات قانونی و تأیید مرگ مغزی مقتول خانواده وی اعضای مقتول را اهداء کردند و متهم پرونده نیز جهت تفهیم اتهام جدید از زندان فراخوانده شد.

در راستای اجرای قانون آیین دادرسی کیفری اقدامات لازم در جهت تعیین وکیل تسخیری برای متهم انجام شده است. فرضیه های مختلفی در خصوص علت و انگیزه وقوع جرم مطرح شده که تا کنون هیچ یک از فرضیه ها محرز نشده و به دستور مقام قضایی تا اثبات قطعی علل وقوع جرم تحقیقات ادامه خواهد یافت. فرضیه های غیر کارشناسی مطرح شده توسط برخی افراد روند تحقیقات پرونده را با کندی مواجه کرده است.

شرح ماجرا

عصر هفتم دی ماه امسال فریادهای گوشخراش یک زن میانسال در یکی از خانه های قدیمی بخش شیبکوه فسا پیچید. همسایه‌ها که هراسان از خانه هایشان بیرون دویده بودند، با زن 60 ساله ای روبه‌رو شدند که درخواست کمک می‌کرد. همسایه‌ها وقتی وارد خانه این زن شدند با پیکر نیمه‌جان عروس 23 سالهاش روبه‌رو شدند که از ناحیه سر به شدت زخمی شده بود. پیکر نیمه‌جان عروس به بیمارستان فسا منتقل شد؛ اما وی به خاطر شدت خونریزی به کما رفت.

صحنه سازی برای گمراه کردن پلیس

این مادرشوهر در بازجویی‌ها به پلیس شیبکوه گفت:«از وقتی پسرم به خدمت سربازی رفت، عروس و نوه سه ساله‌ام میهمان خانه ما شدند. من و نوه‌ام به خانه همسایه رفته بودیم اما وقتی برگشتیم با پیکر خونین او روبه‌رو شدیم. گمان می‌کنم دزدها به خانه‌مان حمله کرده‌اند.»

به دنبال اظهارات زن میانسال، تحقیقات پلیس آغاز شد. وقتی پلیس در بازرسی خانه با یک ساطور در آشپزخانه روبهرو شد که شواهد نشان می‌داد تازه شسته شده است، شکش به این زن بیشتر شد و وی تحت بازجویی قرار گرفت.

وی که ادعا می کرد زندایی زن جوان است و هیچ اختلافی با وی نداشته، در مسیر تحقیقات بعدی لب به اعتراف گشود و به جنایت خانوادگی اعتراف کرد.

در ادامه نیز با رضایت خانواده عروس نگون بخت اعضای بدنش اهدا شد. با مرگ این زن، مسیر تحقیقات وارد مرحله تازه ای شد.

گفتنی است مادرشوهر سنگدل هم اکنون در بازداشت بسر می برد و تحقیقات از وی ادامه دارد.

منبع: خبرجنوب

دیدگاه تان را بنویسید