شهرداری کمپ ویژه زنان معتاد راه اندازی می کند

مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از توسعه زیرساخت های مربوط به درمان معتادان خودمعرف خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های مربوط به نگهداری و درمان معتادان خودمعرف از سوی مدیریت شهری گفت: به تازگی اقدامات مربوط به آماده سازی کمپ «مرهم» ویژه زنان معتاد خودمعرف را در منطقه 21 پیگیری می‌کنیم و امیدواریم در بهمن ماه شاهد افتتاح رسمی این مرکز باشیم.

 رضا قدیمی با بیان اینکه مدیریت شهری هیچ گونه مسئولیتی در قبال کمپ‌های ماده 16 ندارد و مسئولیت این کمپ ها به طور کامل بر عهده ستاد مبارزه با مواد مخدر است، اظهار کرد: بر اساس دستورالعملها، شهرداری تهران باید بخشی از زیرساخت های مربوط به نگهداری معتادان را تامین کند که در این خصوص تمامی اقدامات لازم انجام شد، ضمن اینکه به دلیل کارایی هر چه بهتر چرخه درمان معتادان خودمعرف تلاش کردیم تا اداره برخی از کمپ‌های ماده 15 را برعهده بگیریم.

وی افزود: در همین راستا به تازگی اقدامات مربوط به ساخت کمپ مرهم ویژه زنان معتاد خودمعرف را در دستور کار قرار داده‌ایم و قرار است تا اول بهمن ماه این مرکز با ظرفیت 80 نفر در منطقه 21 به بهره برداری برسد.

قدیمی عنوان کرد: پیش بینی کردیم تا پس از افتتاح رسمی مرکز، مددجویانی که به دلیل تکمیل ظرفیت امکان حضور در مرکز چیتگر یا کمپ های بهزیستی را ندارند به این مرکز هدایت شوند.

بنا براعلام شهرنوشت، مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در پایان به همکاری جدید مدیریت شهری و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر پرداخت و خاطرنشان کرد: طی روزهای اخیر 300 ظرفیت را در مرکز آفتاب امید واقع در خاورشهر در اختیار شورای هماهنگی قرار دادیم به طوری که  مددجویان جمع آوری شده در روزهای گذشته به این مکان انتقال یافتند. 

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید