ریزش ساختمان چهار طبقه در ورامین

ریزش ساختمان چهار طبقه در ورامین، موجب شد تا تعدادی از شهروندان زیر آوار گرفتار شوند، رخدادی که مسئولان ارشد شهرستان را به محل حادثه کشاند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ریزش ساختمان چهار طبقه در شامگاه یکشنبه در بلوار شهید باهنر ورامین، خواب را از اهالی این منطقه و نیروهای امدادی گرفت.

پس از وقوع این حادثه نیروهای امدادی نظیر آتش نشانی و هلال احمر در محل حادثه حاضر شدند و عملیات امدادرسانی به مجروحان آغاز شد.

پس از وقوع این حادثه مشخص شد که یک مادر و دو فرزندش در زیر آوار گرفتار شدند و به همین خاطر عملیات آواربرداری و نجات گرفتاران آغاز شد.

نیروهای بسیج نیز در کنار پلیس در ایجاد نظم و انضباط محدوده حادثه تلاش فراوانی انجام دادند و مردم نیز در ساعات ابتدایی روز دوشنبه در محل حادثه اجتماع کرده بودند.

مسئولان فرمانداری، فرمانده انتظامی شرق استان تهران و امام جمعه موقت شهرستان ورامین از جمله مسئولانی بودند که در محل حادثه حاضر و بر روند امدادرسانی به مجروحان نظارت کردند.

عملیات نجات سه گرفتار که از ساعات اولیه روز دوشنبه آغاز شده بود همچنان ادامه دارد و بر اساس پیگیری خبرنگار مهر تاکنون یک دختر از زیرآوار بیرون کشیده شده است.

مردم و شهروندان ورامینی نیز در محل حادثه اجتماع کرده و این امر روند امدادرسانی را با مشکل مواجه کرده است.

بر اساس اطلاعات اولیه، گودبرداری غیراصولی در کنار این ساختمان عامل اصلی ریزش ساختمان چهار طبقه در ورامین بوده است.

بیرون کشیدن جسد سه نفر 

در ادامه عملیات امداد و نجات در ورامین بر اثر ریزش ساختمان چهار طبقه، جسد کودک شش ساله بیرون کشیده شد.

پیش از این مأموران امداد و نجات با تلاش چند ساعته و استفاده از سگ های زنده یاب، توانسته بودند جسد یک زن و کودک ۱۲ ساله را از زیر آوار بیرون بکشند.

بدین ترتیب تاکنون سه شهروند ورامینی در حادثه ریزش ساختمان چهار طبقه جان خود را از دست داده اند.

منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید