آیا رفتن یا نرفتن به جهنم مهم است؟!!!

«رفتن یا نرفتن به جهنم برایم مهم نیست، مهم این است که خدا از من راضی باشد. بهترین کار مؤمن در زندگی، رضایت خداوند است.»، جمله ای که دیگران از زبان بهروز می شنیدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس ـ منصوره جاسبی: تجاوز به آسمان و زمین کشور، خبر از جنگی نابرابر می داد تا بهروز[۱] و همانندانش، خود را در این بوته بیازمایند. همین بود که او و دوازده تن از نیروهای ویژه اش را به جنگل های شمال کشاند تا روزگاری بر خود سخت گیرند و آموزشی همه جانبه برای حضور در دفاعی مقدس را ببینند و همراهی باشند برای دکتر چمران.

همه زندگی اش در جبهه خلاصه شده بود، حتی زمانی که از او خواستند تا بماند و به کارهای واجب رسیدگی کند، تهدید به استعفایشان کرد و باز هم راهی شد تا مبادا از کارزار جا بماند. می گفت: من نمی خواهم مانند آدم های معمولی باشم که بودن یا نبودنم برای جامعه تفاوتی نداشته باشد و اگر قرار باشد تا صد سال دیگر هم عمر کنم، همه آن را در راه اسلام و مسلمان ها به خدمت می گذرانم.

مهم نیست در آینده نامی از من برده شود یا خیر، مهم این است که اسلام پیروز شود، حتی رفتن یا نرفتن به جهنم برایم مهم نیست، مهم این است که خدا از من راضی باشد، بهترین کار مؤمن رضای خداوند است.

  1. شهید بهروز شیرسوار، فرمانده گردان حمزه سید الشهدا (ع) لشکر ۲۵ کربلا که در سوم دی ماه سال ۶۵ در اثر بمباران هواپیماهای عراقی در مقر لشکر در هفت تپه به شهادت رسید.

دیدگاه تان را بنویسید