به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد صادقی روز دوشنبه در جلسه مشترک سازمان مدیریت بحران با شرکت ارتباط مشترک شهر تهران و مدیران فنی اپراتورها، افزود: این دکل ها با هدف ایجاد سامانه ارتباطی مستقل برای برقراری ارتباط رادیویی و اعلام آژیر اطلاع رسانی و هشدار هنگام بروز حوادث و مواقع بحرانی در پایگاههای مدیریت بحران و برخی از مناطق شهر تهران نصب می شود.
وی با اشاره به اهمیت ارتباطات پایدار هنگام بروز حوادث و سوانح طبیعی، اظهار داشت: تامین ارتباط پایدار برای پایش لحظه ای حوادث، اطلاع رسانی و هشدار به موقع به مردم و دستگاه های خدماتی برای قطع شریان های حیاتی شهر از اهمیت بسیار زیادی برخواردار است.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تصریح کرد: هنگام بروز حوادث طبیعی امکان تخریب زیرساخت های ارتباطی وجود دارد و به همین دلیل ایجاد و تامین زیرساخت های ارتباطی مناسب برای مدیریت بحران امری ضروری است که تحقق این مهم باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.
صادقی با اشاره به اینکه پایگاه های مدیریت بحران مکانی مناسب برای استقرار دکل های مخابراتی خودایستا است، اظهار داشت: عملیات نصب و راه اندازی دکل های مخابراتی خود ایستا از ماه آینده(اردیبهشت) با همکاری اپراتورها و شرکت ارتباط مشترک شهر در پایگاههای مدیریت بحران شهر تهران آغاز می شود.
به گفته وی، 161 نقطه برای نصب دکل های مخابراتی و راه اندازی سامانه ارتباطات پایدار ویژه بحران، استقرار شبکه شتاب نگاری، پایش تصویری و سامانه هشدار سریع زلزله در پایگاههای مدیریت بحران و برخی از مناطق شهر تهران مشخص شده است.
محمدرضا قنادان مدیرعامل شرکت ارتباط مشترک شهر تهران نیز دراین جلسه، بر ایجاد زیرساخت های ارتباطی ویژه مدیریت بحران به عنوان اولویت نخست این شرکت در سال جدید تاکید کرد.
تهرام/7243**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.