به گزارش ایرنا ، آیت الله سیدمرتضی محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا هیچ گاه از دشمنی با ایران اسلامی ناامید نمی شوند و هر روز با برنامه و حیله جدید، در صدد ضربه زدن به این نظام الهی هستند.
وی گفت: دشمنان ایران اسلامی که سال ها منابع این مردم را به یغما برده اند ، در سودای بازگشت به این کشور هستند ولی باید این آرزو را با خود به گورببرند چرا که مردم و مسئولان ایران اسلامی با اتحاد و هم دلی اجازه نفوذ را به آن ها نمی دهند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: وعده خداوند متعال در پیروزی حق بر باطل یقینا محقق می شود و خدا در تمامی مقاطع این انقلاب اسلامی را یاری می کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک نابودی داعش در عراق و سوریه گفت: گروه های تروریستی داعش در مقابله با ملت های مسلمان جنایات بسیاری را مرتکب شدند و در خونریزی از هیچ قساوتی فروگذار نکردند ولی در این مسیر نیز وعده خدا محقق شد و شکست نصیب آن ها شد.
آیت الله محمودی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به لزوم شکر گذاری بر نعمت انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران در زمان ستم شاهی هیچ چیز از خود نداشتند و همه چیز کشور از اقتصاد، فرهنگ و استقلال کشور در دست بیگانگان بود ولی امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم ایران تمام امورات خود را در دست دارند.
وی بیان کرد: در میان هشتاد میلیون جمعیت کشور، نظرات و عقاید مختلفی وجود دارد، ممکن است در بین این افراد، منافقینی نیز وجود داشته باشند ولی اکثر مردم ایران اسلامی و مسئولان از خوبان کشورند که دل در گرو پیشرفت نظام داشته و برای عزت و سربلندی آن تلاش می کنند.
امام جمعه ورامین افزود: امروز در راس این نظام الهی رهبری آگاه، مدبر و عالم حضور دارد که نظام را از گزند آسیب ها مصون نگاه داشته و کشور را از گردنه های حساس عبور می دهد.
وی در ادامه عنوان کرد: همه وظیفه دارند با حفظ هوشیاری توطئه دشمنان را شناخته و از آسیب رسیدن به این نظام الهی جلوگیری کنند.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7254//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.