به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالعلی إبراهیمی در نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم(ع) با بیان اینکه پیروزی های سپاه اسلام در مقابل تکفیری ها و داعش در سوریه و عراق ارزان به دست نیامده است ،اظهار داشت: رزمندگان و بسیجیان زیادی در این عرصه سرنوشت ساز به مقام شامخ شهادت رسیدند تا این پیروزی حاصل شود.
وی با اشاره به اینکه امروز فرهنگ ایثار و شهادت در میان بسیجیان موج می زند، افزود: بسیجیان با الگو برداری از امام خمینی(ره) همیشه حامی مستضعفان در جامعه هستند تا زمینه ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) را فراهم کنند.
ابراهیمی در ادامه به حادثه زلزله غرب کشور اشاره کرد و عنوان داشت: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، زلزله مصیبت سنگینی بود، ولی نعمت این حادثه بزرگ برای کشور وحدت، همدلی، اتحاد و همدردی مردم ایران برای کمک به همنوعان خود بود که ملت ایران از این امتحان الهی سربلند بیرون آمدند.
وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در خصوص مناطق زلزله زده دستورات متعددی صادر فرمودند، ابراز داشت: اولین و مهمترین وظیفه مسئولان نظام خدمت رسانی مطلوب و بی منت به مردم است.
ابراهمیی ادامه داد: با توجه به نزدیکی فصل سرما لازم است تا چاره اندیشی بهتری برای اسکان مردم زلزله ززده صورت گیرد و در کمترین زمان برای این افراد کانکس مناسب تدارک دیده شود.
3218/6003
خبرنگار: امیر جعفری - انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.