به گزارش ایرنا، سرهنگ داود اصغری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین به مناسبت هفته بسیج گفت: امروز تفکر و فرهنگ بسیجی نه تنها در ایران اسلامی که در سراسر عالم منتشر شده و اثر آن را می توان در پیروزی جبهه مقاومت بر گروه های تروریستی داعشی تکفیری مشاهده کرد.
وی با بیان اینکه امروز دفاع از ارزش های اسلامی به سرزمین ایران اسلامی محدود نمی شود؛ گفت: بسیجیان ایران اسلامی توانستند در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی ، دشمن را مرزهای سوریه و فلسطین به عقب برانند.
وی با بیان اینکه خداوند متعال نیز ما را ایستادگی مستحکم مقابل دشمنان امر کرده و از ما خواسته تا در مواجهه با دشمنان واهمه نداشته باشیم، تصریح کرد:فرهنگ بسیج حکم می کند که در مواجهه با دشمن کوتاه نیامده و در دل هراس راه ندهیم.
اصغری افزود: اگر در جامعه ای شهوت قدرت و پول حاکم شود، ترس از دشمن وجود را فرا می گیرد و حاضر می شود برای در امان ماندن از آسیب، به هر تحریم و قراردادی تن دهد.
فرمانده سپاه ورامین با تاکید بر این که فرهنگ بسیج ' اشداءعَلی الکُفار و رُحَماء بینهم' است افزود: بسیجی در برابر دشمن با اقتدار برخورد می کند و در برابر دوستان با مهربانی و رافت اسلامی که نمونه آن را می توان در جریان زلزله اخیر استان کرمانشاه و حضور بسیجیان برای امداد رسانی مشاهده کرد.
اصغری خاطر نشان کرد: بسیج در همه صحنه های نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشتاز بوده و توانسته قدرت خود را که از حضور مردم در صحنه به دست آورده ، به نمایش بگذارد.
29 آبان تا پنجم آذرماه هفته بسیج نامگذاری شده است.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7254//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.