حسن داورزنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف از برگزاری این المپیاد آشنایی با بازی های بومی و محلی وارتقای سطح توانایی و آشنایی جامعه با ورزش های روستایی و عشایری است.
وی ادامه داد: در حال حاضر رشته های هفت سنگ، دال پلان، تیراندازی با کمان و داژبال برای دختران دانش آموز ورامینی در نظر گرفته شده است .
رئیس هیات روستایی و عشایری استان تهران از انعقاد تفاهم نامه همکاری با هیات دوچرخه سواری استان تهران خبرداد و گفت: در این تفاهم نامه ورزشی استعدادهای دوچرخه سواری در روستاها و مناطق محروم استان تهران شناسایی و آموزش خواهند یافت.
داورزنی اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم این هیات، احداث 15 خانه ورزش روستایی( مساحت بالای 60متر مربع) در سطح استان تهران است که در این خانه ها علاقه مندان می تواند به ورزش های تنیس روی میز، فوتبال دستی، دارت، بومی و محلی فعالیت کنند.
رئیس هیات روستایی و عشایری استان تهران با بیان اینکه در سال گذشته سه هزار ورزشکار توسط این هیات در سطح استان ساماندهی شدند، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های این هیات گسترش فعالیت های بومی و محلی در روستاها و مناطق عشایری استان تهران است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.