رضا گلمحمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر مقدمات ساخت و تعمیر 6 پروژه ورزشی با همکاری بخش خصوصی در شهر و استان تهران در حال انجام است که تا آینده ای نزدیک طبق ماده 27 ، تعمیرات ورزشگاه حیدرنیا و خوراکیان به اتمام می رسد.
وی با بیان اینکه برای ساخت و تعمیر نهایی 6 پروژه ورزشی 6 میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد خاطر نشان کرد: با اتمام این پروژه های ورزشی 10هزار متر مربع به فضای ورزشی استان تهران افزوده خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: طبق توافق مالکیت این اماکن در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بوده و کاربری از این فضای ورزشی به مدت 10سال به بخش خصوصی واگذار می شود.
گلمحمدی افزود: امسال 200مجموعه ورزشی این اداره کل طبق ماده 88 (واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی) به بخش خصوصی واگذار شد که افزون بر 13 میلیارد تومان به خزانه دولت واریز شده است
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خاطر نشان کرد: در حال حاضر سرانه ورزشی استان تهران با بیش از3 هزار مجموعه ورزشی خصوصی و دولتی تحت نظر ادار کل ورزش و جوانان استان به 46 سانتی متر مربع می رسد.
گلمحمدی همچنین در خصوص مجامع انتخابی هیات های ورزشی استان تهران که کمتر از2 نامزده ریاست دارند، گفت: مجامع هیات هایی که تنها یک نفر نامزد برگزار نمی شود.
وی درپاسخ به سوالی مبنی براینکه بسیاری از نامزدهای هیات ها در زمان برگزاری مجمع انتخاباتی در خصوص چیدمان اعضا توسط رئیس سابق هیات اعتراض دارند گفت: فدراسیون ها متولی تایید افراد رای دهنده در مجمع انتخاباتی هستند در این خصوص طبق قانون حق اعتراض وانتقاد هر نامزدی وجود دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر 8هیات استان تهران که به صورت سرپرستی اداره می شوند که در آینده نزدیک مجامع انتخاباتی تیراندازی، جودو و سوارکاری استان تهران برگزار می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7247/1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.