علیرضا کارگری روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : پس از وقوع زلزله در مناطق غربی کشور و کرمانشاه ، ستاد بحران شرکت آبفای جنوب شرقی تشکیل و هماهنگی های لازم برای امداد رسانی به این مناطق صورت گرفت.
وی بیان کرد: شرکت آبفای جنوب شرقی ضمن ارسال بسته های آب به مناطق زلزله زده ، یک اکیپ فنی همراه با تجهیزات به مناطق زلزله زده اعزام کرد تا این گروه ضمن امداد رسانی ، نسبت به رفع مشکلات و ترمیم شکستگی های به وجود آمده در شبکه آب شهرهای زلزله زده اقدام کنند.
کارگری بیان کرد: تعمیر انشعابات و تعمیر شبکه اصلی آبرسانی در شهرهای زلزله زده با فعالیت اکیپ فنی اعزامی در حال انجام است.
وی بیان کرد: با هماهنگی های انجام شده ، یک گروه دیگر از اکیپ های فنی شرکت آبفای جنوب شرقی به مناطق زلزله زده اعزام می شود تا کار تعمیر شبکه آب رسانی این مناطق با سرعت بیشتری همراه شود.
زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر ساعت 21 و 48 دقیقه شامگاه یکشنبه 21 آبان ماه استان کرمانشاه و مناطقی از عراق را لرزاند.
این زلزله در استان کرمانشاه حوالی ازگله در عمق 11 کیلومتری زمین روی داد.
شدت این زمین لرزه به اندازه ای بود که در بیشتر استان ها و برخی کشورهای منطقه نیز احساس شد.
براساس آخرین اطلاعات اعلام شده از ستاد مدیریت بحران کشور، تاکنون در این زمین لرزه 436 نفر جان باخته و 10 هزار و 179 نفر زخمی شده اند.*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.