به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت در تاریخ 30 شهریور امسال فردی با مراجعه به کلانتری 172 حرم عبدالعظیم اعلام داشت که دخترش از محل کار واقع خود در شهرری خارج شده اما تاکنون مراجعتی نداشته است.
همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده فقدانی به نام حمیده ( 25 ساله )، پدرش با مراجعه به پایگاه نهم پلیس آگاهی اعلام کرد: فرد ناشناسی از طریق تلفن همراه دخترم تماس گرفت و گفت که جسد دخترم در یک ساختمان نیمه کاره در خیابان آستانه قرار داد.
با حضور کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی در محل اعلام شده از سوی فرد ناشناس، جسد متعلق به حمیده که از ناحیه ی سینه و شکم مورد اصابت ضربات متعدد جسم تیز قرار گرفته بود ، کشف شد؛ بلافاصله موضوع به قاضی کشیک دادسرای عمومی و انقلاب شهرری و اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
براساس این گزارش مشخص شد که حمیده از چندی پیش با جوانی افاغنه به نام مراد (30 ساله) دوست شده و محل کشف جسد نیز، همان محل کارِ مراد بوده که همزمان با کشف جسد حمیده او نیز متواری شده است.
طی تحقیقات مشخص شد که مراد از حدود چهار سال پیش و پس از مرگ پدر و مادرش، برای کار کردن و به صورت غیرقانونی وارد ایران شده و طی این مدت به عنوان کارگر ساختمانی مشغول به کار بوده است.
اقدامات پلیسی جهت دستگیری مراد در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت اما به واسطه ورود غیرقانونی به کشور و پس از ارتکاب جنایت، هیچ مکان مشخصی از وی وجود نداشت .
براساس این گزارش و با انجام اقدامات ویژه پلیسی مشخص شد که متهم به تازگی به عنوان کارگر روزمزد در ساختمان های در حال ساخت و ساز حضور دارد؛ سرانجام محل تردد مراد در یکی از این ساختمان ها شناسایی و در ساعت 7 بعدازظهر 25 آبان دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
'مراد' پس از دستگیری و انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و گفت: مدتی پیش با حمیده آشنا شده و پس از مرگ پدر، مادر و برادرم از لحاظ عاطفی و روحی وابستگی شدیدی به وی پیدا کردم؛ هر بار که موضوع ازدواج را با حمیده مطرح می کردم او جواب مشخصی نمی داد تا اینکه پنجشنبه سی ام شهریورماه از او خواستم تا پس از تعطیلی محل کارش با یکدیگر ملاقات کنیم.
وی افزود: حمیده به محل کارم آمد و از او خواستم تا جواب نهایی اش را بدهد اما در کمال تعجب گفت که قصد ازدواج با مرا ندارد و در یک آن، کنترلم را از دست دادم و با چاقویی که داخل اتاقک نگهبانی بود چندین ضربه به سینه و شکم وی زدم و... .
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در مورد این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی دراختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.