حسن عباسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 6:10 دقیقه امروز حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه بسیج نرسیده به خیابان ائمه اطهار به سامانه 115 اعلام و بلافاصله یک تیم درمانی از ناحیه شرق اورژانس تهران به محل حادثه اعزام شدند.
وی اظهار کرد: در این حادثه 2 دستگاه خودروی سواری به هنگام حرکت و بدلایل نامشخص با یکدیگر برخورد و 2 نفر از سرنشینان دچار مصدومیت شدند.
عباسی ادامه داد: هر 2 مصدوم توسط تکنسین های اورژانس به بیمارستان نیروی هوایی منتقل شدند.
وی از دومین تصادف صبحگاهی منجر به مصدومیت در تهران خبر داد و گفت: ساعت 6:22 دقیقه امروز حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) نرسیده به خیابان دماوند به سامانه 115 اعلام و بلافاصله یک تیم درمانی از ناحیه شرق اورژانس تهران به محل حادثه اعزام شدند.
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران خاطرنشان کرد: در این سانحه رانندگی نیز 2 نفر از نواحی مختلف اندام ها دچار مصدومیت شدند که تکنسین های اورژانس هر 2 مصدوم را به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل کردند.
وی همچنین از واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت در خیابان سئول مقابل مجموعه ورزشی انقلاب تهران خبر داد و گفت: ساعت 57 دقیقه بامداد این حادثه به مرکز اورژانس تهران اعلام و 2 راکب موتورسیکلت در این حادثه مصدوم شدند.
به گفته عباسی هر 2 مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان فیروزگر منتقل شدند.
وی علت هر 3 تصادف را در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور اعلام کرد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7243/1109 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.