احمد احمدی روز شنبه درگفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پایگاه هلال احمر حسن آباد در شهرستان ری بعنوان مرکز ستادی جمع آوری کمک های مردمی در استان تهران مشغول فعالیت است.
وی در ارتباط با نحوه جمع‌آوری کمک‌های مردمی عنوان کرد: این کمک‌ها در ستاد مرکزی شهرری تفکیک می‌شود و بر حسب نیازی که ستاد استان تهران اعلام می‌کند، به مناطق زلزله ‌زده اعزام می‌شوند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ری اضافه کرد: اولویت کمک‌ها با مواد غذایی فاسدنشدنی است و پوشاک گرم، لباس گرم و پتو نیز از دیگر نیازهای ما هستند و درخواست می‌کنیم که تمام اقلام اهدایی تاریخ ‌دار و نو باشند.
احمدی گفت: جمع‌آوری کمک‌ها از روز دوشنبه شروع شده و تا چهارم آذر ماه به صورت شبانه‌روزی ادامه خواهد داشت بنابراین مردم می‌توانند کمک‌هایشان را به شماره حساب 99999 واریز کنند و یا به صورت حضوری به مراکز جمع‌آوری کمک مراجعه کنند.
وی در پایان در ارتباط با وجود برخی انتقادات به هلال احمر مبنی بر توزیع ناعادلانه اقلام در مناطق زلزله‌زده خاطرنشان کرد: این یک شایعه است و همکاران ما تمام تلاششان را به کار بسته‌اند تا اقلام را به بهترین شکل به هموطنان زلزله‌زده تحویل دهند.
زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه رخ داد.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده و طبق برآورد اولیه 31 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده است.
6003
انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.