علی امام روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعطیلی خط 7 بر اساس نظر کارشناسان صورت گرفت و برای امنیت شهروندان تصمیم گرفتیم این خط را بصورت موقت تعطیل کنیم.
وی اظهار کرد: در حال حاضر تکنسین ها و مهندسان پرتلاش شرکت راه آهن شهری تهران در خط 7 مترو تهران مشغول کار هستند و پیش بینی می شود تا 6 ماه آینده این خط را به بهترین کیفیت تقدیم شهروندان کنیم.
به گفته مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه، امنیت و آسایش شهروندان از اولویت های مهم این شرکت است و تعطیلی خط 7 مترو نیز در این راستا صورت گرفت.
وی در ادامه از تدوین برنامه های راهبردی خطوط مترو تهران خبر داد و گفت: در معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران بازنگری در مطالعات طرح جامع ریلی و همچنین در بخش خطوط جدید مطالعاتی صورت گرفته و در صورت تکمیل این طرح جامع نقشه راهی خواهد بود برای احداث خطوط جدید در ناوگان مترو تهران که بزودی تکمیل و تدوین خواهد شد.
امام خاطرنشان کرد: ما امانتدار سرمایه ای هستیم که از سوی مردم در اختیار ما قرار گرفته و باید به بهترین نحو و به صورت قانونمند به کار گرفته شود.
وی با بیان اینکه روزانه میلیون ها نفر از شهروندان برای حمل و نقل خود از مترو استفاده می کنند افزود: اکنون جایگاه حمل و نقل عمومی به ویژه مترو در پایتخت غیر قابل کتمان است و ضروری است پویایی و بالندگی رکن اساسی یک مجموعه با اهمیت مانند مترو باشد که این امر با مشارکت همکاران در شرکت مترو میسر خواهد شد.
وی تصریح کرد: سعی مجموعه مدیریت جدید شرکت راه آهن شهری تهران این است که خطوطی که در مرحله بهره برداری قرار گرفته با شرایط و امکانات کامل و بدون هیچ گونه نقصی در اختیار شهروندان قرار گیرد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.