به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محمدحسین مقیمی روز یکشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران انجمن های صنعتی و معدنی استان تهران افزود: پیش از ایجاد هر صنعت باید زیرساخت های موردنیاز در بخش آب، برق و سایر امکانات فراهم شود تا سرمایه گذار و صنعتگر وقت و توان خود را صرف ارتقای کیفی محصول و کالای تولیدی کند.
وی اظهار کرد: دراین زمینه ، مدیران شهرک های صنعتی باید مطابق سیاست های دولت بر فعالیت بخش خصوصی نظارت کرده و دستگاه های متولی مشکلات صنایع را رفع و بخش خصوصی نیز کار خود را انجام دهد.
مقیمی با تاکید براینکه توجه به رعایت اصول زیست محیطی در صنایع باید در اولویت باشد تصریح کرد: در بسیاری از کشورهای صنعتی، کارخانه ها و صنایع در داخل شهرها بدون آلودگی زیست محیطی فعالیت می کنند و اگر تولیدکننده اصول زیست محیطی را رعایت کند و دولت وظایف خود را انجام دهد، میزان آلایندگی صنایع نیز کاهش چشمگیری می یابد.
به گفته وی، از جمله وظایف مدیران دولتی، رفع موانع و تسهیل امور برای صاحبان صنایع و تولیدکنندگان است چراکه بخشی از مشکلات و گرفتارهای موجود در مسیر کار، اتخاذ تصمیم های غیرکارشناسی است.
استاندار تهران با تاکید بر اجرای قانون به عنوان یک اصل مهم، افزود: قوانین پاسخگوی مشکلات هستند و اگر زیرساخت ها، پشتیبانی و سیستم اجرایی در اختیار تولیدکننده و صاحبان صنایع قرار بگیرد، تولیدات ما در بازار جهانی قابلیت رقابت خواهند داشت.
تهرام 7243**1625
خبرنگار: جواد آل داود - انتشار: محسن فتاحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.