به گزارش روز یکشنبه ایرنا از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمد سعادت اظهار کرد: این ویژه برنامه از سال 1390 همزمان با راه‌اندازی فرهنگسرای رضوان به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص در بازه‌های زمانی گوناگون برگزار می‌شود.
وی گفت: تاکنون بیش از 50 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی از مناطق گوناگون استان تهران در این برنامه شرکت کرده‌اند.
رئیس فرهنگسرای رضوان افزود: این فرهنگسرا امسال نیز همزمان با آغاز سال تحصیلی با مشارکت بسیج دانش‌آموزی منطقه 14 میزبان بیش از 5هزار و 500 دانش‌آموز است.
سعادت، روایتگری داخل سنگر، بازدید دانش‌آموزان از نگارخانه و نگارگذر فرهنگسرای رضوان، پخش کلیپ‌های دفاع مقدس، اجرای تئاتر و روایتگری سیره شهدا، برگزاری مسابقه حضوری و اهدای جایزه، توزیع کتاب تعاملی پیک ایثار بین دانش‌آموزان و غبارروبی مزار شهدا را از بخش های ویژه برنامه «سفر آسمانی» عنوان کرد.
وی گفت: فرهنگسرای رضوان آمادگی میزبانی از دانش‌آموزان را دارد و مدیران و مسئولان مدارس تهران می‌توانند با مراجعه به بخش ثبت نام در سایت rezvan.farhangsara.ir مقدمات حضور دانش‌آموزان مدرسه خود را فراهم کنند.
فرهنگسرای رضوان در بهشت زهرا (س)، ورودی گلزار شهدا، مقابل جایگاه جلوس امام خمینی (ره) واقع شده و شماره تلفن 55202218 برای دریافت اطلاعات بیشتر اعلام شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی **انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.