به گزارش خبرنگار ایرنا، عباسعلی باقری روز یکشنبه در همایش و گردهمایی مدیران و موسسان مدارس غیردولتی شهر تهران با عنوان «باغبان مهر و مهربانی» در مرکز همایش های برج میلاد اظهار کرد: در واقع 18.5 درصد از مجموع کل جمعیت دانش آموزی شهر تهران در مدارس غیردولتی مشغول تحصیل هستند.
وی افزود: این تعداد دانش آموز در یک هزار و 720 مدرسه غیردولتی شهر تهران تحصیل می کنند.
باقری گفت: اگر این تعداد مدرسه غیردولتی در شهر تهران وجود نداشت، پوشش تحصیلی این دانش آموزان نیازمند ایجاد 800 مدرسه 10 کلاسه و استخدام 12 هزار نیرو بود.
وی با اشاره به ضرورت مشارکت بخش خصوصی در حوزه تعلیم و تربیت افزود: مصداق عینی و تبلور عملی مشارکت بخش خصوصی، فعالیت مدارس غیردولتی هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: نسخه واحد در حوزه تعلیم و تربیت وجود ندارد، شیوه تربیتی هر فرد متفاوت است و براین اساس نقش خانواده در حوزه تعلیم و تربیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
همایش و گردهمایی مدیران و موسسان مدارس غیردولتی شهر تهران با عنوان
«باغبان مهر و مهربانی» روز یکشنبه با حضور سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش و موسسان مدارس غیردولتی در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/7245**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.