به گزارش خبرنگار ایرنا، یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به احیای شرکت مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک تهران در جلسه امروز - یکشنبه - شورا مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
برهمین اساس و با 18 رای از مجموع 21 عضو شورای اسلامی شهر تهران، این طرح برای مدت 3 ماه مسکوت ماند.
پیشنهاد مسکوت ماندن این طرح برای 3 ماه از سوی محمد علیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران مطرح شد.
وی افزود: طرح الزام شهرداری تهران به احیای شرکت مطالعات حمل و نقل و ترافیک مصوبه شورای چهارم را دارد، اما الزامی برای اجرای آن وجود نداشته است.
محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز دراین خصوص گفت: در یک دوره ای شهرداری شرکت های تابعه خود را به بخش خصوصی واگذار کرد و سپس مقرر شد این شرکت ها به شهرداری بازگردانده شوند که شرکت مطالعات حمل و نقل و ترافیک نیز از جمله این شرکت ها است.
مجید فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در خصوص این طرح گفت: شهرداری مرکز مطالعات جامع حمل و نقل تهران در خیابان میرداماد را به قیمت بسیار نازلی واگذار کرد.
وی تاکید کرد: اگر شهرداری در خصوص قیمت با طرف مقابل به توافق برسد که شرکت را دوباره فعال می کند و درغیراینصورت موظف به احداث مرکز دیگری در مورد مطالعات ترافیک شهر خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در ادامه این جلسه یک فوریت طرح اصلاحیه الزام شهرداری تهران به تهیه و اجرای دستور العمل های ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی، رفاهی، بهداشتی، درمانی، تفریحی و ورزشی به کارکنان شهرداری و سازمان ها و شرکت های تابعه مورد بررسی قرار گرفت.
این طرح به منظور بررسی دقیق و با رای اعضای شورا به کمیسیون تخصصی ارجاع شد.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/9343/7244**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.