به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 21، سید احمد موسوی اظهار کرد: هنرمندان شاغل در واحدهای صنعتی و تولیدی می توانند با ارسال آثار هنری خود در رشته های عکاسی، خوشنویشی، حجم و مجسمه و سفال، گرافیک و تصویر سازی، کاریکاتور، نقاشی و نگارگری، هنرهای ترکیبی و صنایع دستی، داستان کوتاه، شعر، فیلم نامه نویسی و نمایش نامه نویسی، موسیقی، طراحی (پارچه –لباس- نقشه فرش –صنعتی ) در دومین جشنواره «فرهنگ، هنر و صنعت» شرکت کنند.
رئیس فرهنگسرای تهرانسر گفت: علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره می‌توانند به نشانی الکترونیکی jashnvareh-fhs21.ir یا به دبیرخانه جشنواره واقع در تهرانسر، بلوار اصلی تهرانسر، نبش کوچه سوم، پلاک 280، ساختمان کوثر مراجعه کرده یا با شماره تلفن های 44560837 و 44594939 تماس حاصل کنند.
به گفته موسوی، دومین جشنواره فرهنگ، هنر و صنعت با مشارکت بیش از 60 واحد صنعتی و تولیدی در راستای عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برگزار می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.