به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت: سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص اظهارات ترامپ نشان از اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد و مسئولان نظام نیز باید سخن گفتن و موضع گرفتن در برابر لجن پراکنی های دشمن را از رهبری بیاموزند چرا که در برابر تهدید دشمن موضع انفعالی قابل قبول نیست.
وی تأکید کرد: در مواجهه با کینه توزی های دشمنان قسم خورده نظام همه باید با صلابت و قدرت موضع تهاجمی گرفت.
وی تصریح کرد: دشمنی آمریکا با نظام مقدس جمهوری اسلامی برای همگان آشکار شده و اجماعی ملی میان همه جریانات سیاسی در مواجهه با سخنان رئیس جمهور آمریکا به جود آمده است .
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: دشمنی آمریکا با ایران هیچ ارتباطی با برجام ندارد بلکه آمریکا با اصل انقلاب اسلامی مشکل دارد.
محمودی تأکید کرد: ملت ایران در یوم الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در صفوفی به هم پیوسته پاسخ دندان شکن به آمریکا داده و بار دیگر فریاد مرگ بر آمریکا سر می دهند.
وی گفت: این که آمریکا همزمان با مخالفت با برجام ، سخن از تغییر نظام مقدس جمهوری اسلامی می دهد ، نشان می دهد که این دولت با اصل انقلاب که باعث بیداری آزادیخواهان شده مخالف است .
امام جمعه موقت ورامین با اشاره به فرارسیدن هفته تربیت بدنی گفت: کمک به عرصه ورزش بسیار ضروری است و باعث می شود که سطح سلامت عمومی مردم بالا رود.
وی گفت: امکانات ورزشی شهرستان ورامین مناسب نیست و مسئولان باید به جای حرف های شعاری و مصاحبه های مختلف، وارد میدان عمل شده و با بهره گیری از تلاش خیرین نسبت به افزایش سطح سرانه ورزشی شهرستان اقدام کنند.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.