سید جلال ملکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به جزئیات حادثه آتش سوزی در یک مرکز درمانی افزود: ساعت 12.41 امروز حادثه آتش سوزی در یک مرکز درمانی در خیابان 15 خرداد به سامانه 125 اعلام و بلافاصله مأموران چند ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی اظهار کرد: با حضور آتش نشانان مشاهده شد در قسمت رایزرهای این مرکز درمانی به دلایل نامشخص دچار آتش سوزی شده بود که سرایت آتش موجب قطع شدن برق اتاق های بخش مراقبت های ویژه شده بود.
ملکی با بیان اینکه آتش به بخش های درمانی این مرکز سرایت پیدا نکرد خاطرنشان کرد: آتش نشانان با همکاری عوامل اورژانس نسبت به انتقال بیمارهای بستری شده در بخش مراقبت های ویژه اقدام کرده و پس از مهار آتش و تخلیه دود حوالی ساعت 14 امروز به این عملیات پایان دادند.
وی افزود: علت این آتش سوزی در دست بررسی است.
همچنین حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در پی حادثه حریق بیمارستان سید الشهداء تعداد 12 آمبولانس، سه اتوبوس آمبولانس و سه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند.
عباسی یادآور شد: عملیات امدادرسانی عوامل اورژانس در محل ادامه دارد و تا این لحظه فردی در پی این آتش سوزی دچار مصدومیت نشده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدجواد آل داوود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7243/9353/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.