پروانه مافی روز چهارشنبه در حاشیه برنامه آغاز هفته تربیت بدنی در شهرستان شمیرانات به خبرنگار ایرنا گفت: زنان ورزشکار می توانند نیمی از مدال های ورزشی را در رقابت های مختلف برای استان تهران کسب کنند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر زنان در مدیریت 25هیات ورزشی شمیرانات حضور جدی دارند افزود: زنان می تواند باعث تقویت علمی و عملی در حوزه ورزش شهرستان شوند و انتظار داریم حضور آنان در هیات ها بیشتر شود.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی می تواند بسیاری از بیماری ها و فقر حرکتی را در زنان و مردان از بین ببرد اظهار کرد: امروزه ورزش و فعالیت بدنی در جهان باعث شده بیماری ها و مصرف داروها را تا حدود زیادی کاهش می دهد.
مافی ادامه داد: زنان بیشتر از مردان در معرض بیماری ها هستند که در این خصوص باید با فراهم کردن امکانات و تجهیزات ورزشی این مشکل را در جامعه کاهش داد.
وی با اشاره به تخصیص 27 صدم درصدی از مالیات به توسعه ورزش گفت: شمیرانات از بودجه دولتی و مصوب کمتر بهره می برد که این تخصیص اعتبار می تواند سلامت جامعه را در پی داشته باشد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی سهم ورزش مدارس را مهم برشمرد و گفت: برای رشد و توجه به ساختار اسکلتی دانش آموزان و سلامت روح و روان آنان، مصوبه ای به دستگاههای اجرایی ابلاغ شده است.
خبرنگار: امین کمالی فر**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7247/1109//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.