به گزارش عصر چهارشنبه خبرنگار ایرنا، طی حکمی از سوی کرمعلی قندالی رئیس سازمان عشایر کشور، ممیزی مدیر جدید امورعشایر استان تهران شد و از خدمات حدود 10 ساله سیروس نصیری تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم رئیس سازمان عشایر کشور با بیان اینکه دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به جامعه تولید کننده عشایر داشته است افزود: طرح ارتقا سطح دانش و مهارت در مناطق عشایری، طرح ارائه خدمات فرهنگی و مذهبی و همچنین طرح ویژه خدمات بهداشتی و درمانی به عشایر از مهم ترین طرحها و اقدامات دولت تدبیر و امید بوده است.
کرمعلی قندالی در ادامه به اشاره به افزایش میزان تسهیلات بانکی پرداختی به عشایر سراسر کشور اظهار کرد: در این خصوص با کمک دولت طی 2 سال گذشته 250 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه با سود 4 درصد و بازپرداخت 5 ساله با ضمانت زنجیره‌ای به عشایر پرداخت کردیم.
وی تصریح کرد: همچنین از محل صندوق توسعه ملی امسال افزون بر 200 میلیارد تومان تخصیص پیدا کرد که تاکنون بخشی از آن اختصاص یافته و در اختیار عشایر سراسر کشور از جمله استان تهران قرار گرفته است.
رئیس سازمان عشایر کشور همچنین به توانمندسازی تشکل های عشایری تاکید کرد و خاطرنشان کرد: با حمایت های دولت مشکلی در زمینه تامین منابع و تسهیلات بانکی نداریم و باید تشکل های عشایری با تهیه طرح های مختلف در زمینه های تولیدات محصولات عشایری از این منابع استفاده کنند.
وی در ادامه با تشکر از زحمات حدود 10 ساله سیروس نصیری به عنوان مدیر امورعشایر استان تهران گفت: در این سالها سطح خدمات ارائه شده مطلوب بوده اما باید این خدمات با مدیریت جدید افزایش یابد.
خبرنگار: سید جواد آل داود**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.