به گزارش خبرنگار ایرنا، نعمت الله ترکی روز چهارشنبه در پایان جلسه اقتصاد مقاومتی استان تهران در جمع خبرنگاران افزود: براساس اهداف برنامه پنجم و ششم توسعه، دولت ملزم است تخصیص بودجه و اعتبار بین دستگاه های اجرایی را با توجه به عملکردها انجام دهد.
وی اظهار کرد: زمینه اجرای این کار از گذشته در استان تهران وجود داشته و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، بودجه سال 97 دستگاههای اجرایی استان تنها با توجه به عملکرد و کارکرد دستگاه تخصیص داده خواهد شد.
به گفته ترکی، این اقدام در راستای شفاف سازی عملکردها و عمل به سیاست های اصل اقتصاد مقاومتی اجرایی می شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران با اشاره به تشکیل کمیته کشوری برای توزیع بودجه سال 97 افزود: 25 دستگاه اجرایی استان تهران تا 7 آبان ماه آموزش های لازم برای انجام این کار را دریافت و سپس آموزش دستگاه های اجرایی در سطح کشور انجام می شود که امیدواریم اجرای آن تا پایان سال عملیاتی شود.
سی و سومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران امروز - چهارشنبه - به ریاست محمدحسین مقیمی استاندار و با حضور روسای دستگاههای اجرایی استان در ساختمان استانداری برگزار شد.
ادامه دارد...
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/9343/1735**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.