سهیلا صادق زاده شهردار منطقه 10 در خصوص احداث و بهره برداری از این 2 بوستان به خبرنگار ایرنا گفت: برای احداث این بوستان ها از فضاهای متروکه منطقه استفاده شده است.
وی افزود: این زمین متروکه به مساحت 2 هزار و 350 مترمربع در یکی از شریان های اصلی منطقه قرار داشت که با توجه به درخواست شهروندان و پیگیری های انجام شده، به بوستان برادران شهید بیات تبدیل شد.
وی اظهار کرد: در این بوستان علاوه بر نصب تابلوهای راهنما، علائم هشداری و تامین روشنایی، آبنمایی طراحی شده است.
شهردار منطقه 10 پایتخت با بیان اینکه پیش از این شهروندان از این فضا به عنوان پارکینگ استفاده می کردند یادآور شد: یک فضای پارک در خیابان شهید چراغی به منظور استفاده شهروندان در نظر گرفته شد.
وی همچنین با اشاره به اتمام عملیات اجرایی احداث بوستان شهدای زینبیه گفت: بوستان شهدای زینبیه به مساحت یک هزار و 300 مترمربع نیز در یکی از نقاط بی دفاع شهری خیابان مالک اشتر احداث شده که در گذشته یکی از نقاط اصلی بروز ناهنجاری و آسیب های اجتماعی منطقه بود.
صادق زاده افزود: این بوستان بنا به درخواست شهروندان و پیگیری مدیریت شهری با نصب ست های ورزشی و بازی کودکان، فضای سبز، کف پوش، پیاده رو و امکانات مناسب برای استفاده توان یابان به بهره برداری رسیده است.
شهردار منطقه 10 اظهار کرد: یکی از راهکارهای توسعه فضاهای سبز شناسایی و تملک نقاط بی دفاع شهری است که امنیت منطقه را با مخاطره مواجه می کند.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/9353**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.