به گزارش ایرنا، دانش آموزان شرکت کننده در این مراسم روز سه شنبه با اجتماع در گلزار شهدای گمنام ، پس از زیابت قبور شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس، با بدرقه مسئولان قرچک عازم سرزمین های عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس شدند.
جانشین فرمانده سپاه 15 خرداد قرچک در این مراسم گفت: اردوهای راهیان نور با هدف پاسداشت ، تجلیل و تکریم شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اجرا می شود.
سرهنگ علی‌اصغر شهیری افزود: دانش آموزان شرکت کننده در این اردوی معنوی ، از مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور بازدید به عمل خواهند آورد.
وی گفت: دانش آموزان شرکت کننده در اردوی راهیان نور دانش آموزی ، ضمن بازدید از مناطق عملیاتی و آشنایی با نحوه اجرای عملیات های مختلف ، در برنامه های مختلف فرهنگی پیش بینی شده در این اردو شرکت می کنند .
شهیری اظهار داشت : اردوی راهیان نور یکی از مهم ترین و موثرترین برنامه های فرهنگی است که می تواند فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل های جدید منتقل کند.
وی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی در جریان شبیخون فرهنگی ، جوانان و آینده سازان ایران اسلامی هدف قرار داده اند و یقینا با برگزاری چنین برنامه های فرهنگی ، می توان جوانان را از گزند این آسیب ها مصون داشته و نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.
بیش از 48 هزار دانش آموز در مدارس شهرستان قرچک به تحصیل مشغول می باشند.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.