به گزارش ایرنا ، دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا روز سه شنبه در پاسخ به اظهارات ضد ایرانی و سپاه پاسداران، ترامپ در مقابل مسجد امام صادق (ع) تجمع کرده و فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.
دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند ، نسبت به اظهارات رئیس جمهور آمریکا علیه ایران اسلامی و سپاه پاسداران اعتراض کرده و خواستار مقابله دولتمردان با دولت آمریکا شدند.
دانشجویان در این تجمع اعتراضی که با حضور رئیس واحد دانشگاهی ، فرمانده سپاه پاسداران ورامین و چند تن از مسئولان شهرستان های ورامین و پیشوا برگزار شد ، بر حفظ وحدت آحاد مردم و دانشگاهیان در دفاع از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و تبعیت از مقام معظم رهبری تاکید کردند.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا جمعه شب در اعلام سیاست های راهبردی کاخ سفید بر ضد ایران سخنرانی و نام خلیج فارس با اسم مجعول بیان کرد و خواستار بازنگری در مفاد برجام شد.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانیIRNATEHRANهمراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.