ناصرعینی در گفت و گو با ایرنا، ضمن اعلام این خبر گفت: لازم است شهروندان اسلامشهری برای دریافت قبض الکترونیکی هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت یک شماره موبایل در سامانه مخابرات اقدام کنند.
وی با بیان این که هیچ تفاوتی بین شماره‌های همراه اول، رایتل و ایرانسل وشماره موبایل‌های ثبت شده وجود ندارد، گفت: در صورت ثبت شماره موبایل در سامانه مخابرات، پس از این تمام قبض‌ها به صورت پیام کوتاه یا ازطریق ایمیل برای مشترکان ارسال می‌شود و مشترکان نیز می‌توانند به شکل الکترونیکی یا از طریق سامانه های 1818 و 2000 نسبت به پرداخت قبض خود اقدام کنند.
رئیس اداره مخابرات شهرستان اسلامشهر همچنین از ارائه خدمات ویژه در مخابرات این شهرستان خبر داد و گفت: تمام مراکز مخابرات شهرستان اسلامشهر آمادگی ارائه سرویس‌های ارزش افزوده را دارند که متقاضیان جهت دریافت این خدمات می‌توانند با سامانه 2021 تماس بگیرند.
شهرستان اسلامشهر بیش از 500 هزار نفر جمعیت دارد که تنها در بخش‌ مرکزی این شهرستان بیش از از 170 هزار خط تلفن ثابت و دایر وجود دارد.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانیIRNATEHRANهمراه شوید.
خبرنگار :اکبرکریمی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7251/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.