به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در برنامه بررسی چالش های و معظلات آب روستاهای شهرستان ری گفت: طرح های عمرانی روستاها به ویژه در حوزه آب شرب نباید دچار مرور زمان گردد و باید در موعد مقرر تحویل کارفرما شود.
وی با بیان اینکه مهاجرت از روستا به شهرها و خالی شدن روستا در اثر سیاست های غلط دولت های گذشته بود اظهار داشت: سیاست دولت دکتر روحانی برگرداندن جایگاه روستا به ماهیت اصلی خوش است و در این راه اولین قدم ایجاد زیرساخت های مناسب مانند جاده، آب شرب با کیفیت، برق و سایر امکانات رفاهی است.
جمالی پور با بیان اینکه برخی روستاهای شهرستان ری از لحاظ جمعیتی از بسیاری از شهرهای کشور جمعیت بیشتری دارند افزود: مسئولان شهرستان ری باید در خدمت رسانی به این جمعیت انبوه و حاشیه نشین پایتخت از تمام توان خود در طول شبانه روز مایه بگذارند.
برنامه بررسی چالش های و معظلات آب روستاهای شهرستان ری روز یکشنبه با حضور جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، پور رجب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران، بخشداران و جمعی از مسئولان شهرستان ری در فرماندار این شهرستان برگزار شد.
مجتمع آبرسانی شهید تهرانی که در سال 1375 احداث شده دارای 15 حلقه چاه و 11 هزار متر مکعب مخازن هوایی و زمینی است و تعداد 22 روستا از روستاهای بخش مرکزی و قلعه نو تحت پوشش این مجتمع هستند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/3218 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.