به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین رحیمی روز سه شنبه در حاشیه آیین اعلام نتایج اجرای طرح پلیسی رعد 2 افزود: دستگیرشدگان شامل 329 سارق و مالخر و 161 خرده فروش موادمخدر هستند که با اجرای این طرح در مناطق مختلف شهر تهران شناسایی و دستگیر شدند.
وی اظهار کرد: از فروشندگان مواد مخدر 32 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ضبط شده است.
رییس پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: طرح رعد 2 در راستای اقدامات پلیس پایتخت برای برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و ارتقای سطح امنیت با محوریت پلیس پیشگیری روز گذشته(دوشنبه) و به مدت 24 ساعت در سطح شهر تهران اجرا شد.
سردار رحیمی افزود: همچنین با اجرای این طرح 181 دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه سرقتی، 350 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه، 90 دستگاه خودرو و بیش از صدها قلم انواع لوازم خانگی کشف و ضبط شده است.
رییس پلیس پایتخت اظهار کرد: درهمین ارتباط 5 هزار و 493 قلم انواع کالای قاچاق شامل پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع قرص های متادون، مواد نیروزا و نیز گیرنده های ماهواره ای(رسیور) کشف و ضبط شد.
به گفته وی، ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بالغ بر 3.5 میلیارد ریال است.
سردار رحیمی تاکید کرد: همچنین با اجرای طرح رعد 2 مقادیر زیادی سلاح سرد و گرم شامل کلت کمری، فشنگ، شمشیر، قمه و چاقوی ضامن دار از دستگیرشدگان کشف و ضبط شده است.
وی اظهار کرد: برقراری نظم و امنیت در شهر و تامین آرامش و رفاه شهروندان اولویت اصلی پلیس تهران بزرگ در برنامه ریزی و اجرای طرح ها و اقدامات انتظامی است.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشار دهنده:گ محسن فتاحی
تهرام/9343/1109**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.