به گزارش ایرنا، حسن خوانساریان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با پیشنهاد سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین و بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان، نرخ کرایه اتوبوس در شش خط درون شهری و برون شهری 15 درصد افزایش یافت.
وی افزود: بر اساس این مصوبه ، نرخ کرایه اتوبوس درون شهری از میدان بسیج تا میدان پوئینک 6 هزار و 500 ریال، ورامین به قرچک 9 هزار 500 ریال، میدان رازی (چوب بری) تا ترمینال جنوب 15 هزار و 900 ریال، ورامین به شوش 20 هزار ریال، ورامین به شهرری 14 هزار ریال و کرایه ورامین به خاوران 20 هزار ریال تعیین شد.
وی اظهار کرد: اعلامیه افزایش کرایه اتوبوس های درون شهری و برون شهری ورامین از امروز دوشنبه ابلاغ و اعمال شده اشت.
خوانساریان گفت: در حال حاضر یک هزار و 420 دستگاه اتوبوس و مینی بوس کار حمل و نقل مسافران در شهرستان ورامین را بر عهده دارند که اغلب این خودروها از عمری بالغ بر 25 سال برخوردارند.
وی یکی از مهمترین مشکلات ناوگان اتوبوسرانی ورامین را اعمال طرح ترافیک زوج و فرد از پل بعثت تهران اعلام کرد و افزود: اجرای طرح ترافیک از پل بعثت تهران باعث شده تا اتوبوس های ورامین عملا 15 روز از ماه نتوانند به میدان شوش و ترمینال جنوب دسترسی پیدا کنند که این امر در کاهش میزان درآمد اتوبوس داران منجر شده است.
وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه اتوبوسرانی، مراتب را با شماره تلفن و٠٩١٢٨٩٢٠٧٦٥-09364813468واحد بازرسی سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین در میان گذارند.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.