به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، در جلسه امروز - یکشنبه - هیات دولت که به ریاست دکتر روحانی برگزار شد، گزینه های پیشنهادی وزارت کشور برای تصدی مسئولیت استانداری تهران معرفی و با تصویب هیأت وزیران، محمد حسین مقیمی استاندار تهران شد.
محمدحسین مقیمی۱۳۲۹ در شهر خمین متولد شد و پیش از این قائم مقام وزیرکشور، معاون سیاسی وزارت کشور، رئیس سابق ستاد انتخابات کشور، استاندار مرکزی، شهردار تهران، نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی از حوزه خمین، استاندار کرمانشاه بود و همچنین در سال ۱۳۶۸ قائم‌مقام معاون اجرایی رئیس‌جمهور هاشمی رفسنجانی را نیز برعهده داشت.
مقیمی همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک از دانشگاه شیراز و کارشناسی ارشد مدیریت سیستم و بهره‌وری از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است.
همچنین سیدحسین هاشمی استاندار سابق در پیام خود به مقیمی آورده است: کسب رأی اعتماد از هیات وزیران و انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان استاندار استان تهران حکایت از مشی مدبرانه، اعتدالی و سوابق ارزشمند شما در طول سال های متمادی خدمت دارد.
در ادامه پیام آمده است: استان تهران به عنوان راهبردی ترین استان در سطح کشور فرصت ها و ظرفیت های فراوانی را دربر دارد که نیک به آن واقف هستید.
در ادامه متن آمده است: وجود صنایع گوناگون، اقلیم زیستی متنوع، قومیت های متعدد و از همه مهمتر خیل عظیم جوانان پرشور و با ایمان از مزیت هایی است که این استان از آن برخوردار بوده و بر ارزش های بی انتهای این خطه افزوده است.
خبرنگار: امین کمالی فر ** انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.