به گزارش ایرنا، مردم شهرستان های ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت پس از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه به خیابان ها آمده و علیه مواضع خصمانه دولت آمریکا و سخنان ترامپ علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل راهپیمایی کردند.
راهپیمایان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نسبت به سیاست های خصمانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی واکنش نشان دادند.
مردم در حالی که پلاکارهایی با مضامین مرگ بر آمریکا، مقاومت تا شهادت و مرگ بر اسرائیل در دست داشتند در مسیرهای منتهی به گلزارهای شهدا حرکت کرده و ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس، بر مقاومت و ایستادگی بیشتر در برابر زیاده خواهی های آمریکا تاکید کردند.
در پایان این راهپیمایی مردم شهرستان های جنوب شرق استان تهران با قرائت بیانیه ای، بر مقاومت و ایستادگی هر چه بیشتر در برابر سیاست های خصمانه آمریکا تاکید کرده و از دولتمردان خواستند تا با اقتدار در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنند.
در بخشی از این بیانیه آمده است که اظهارات رئیس‌جمهوری آمریکا نشان‌دهنده ضعف، شکست و عصبانیت ترامپ است و از دولتمردان نظام اسلامی انتظار می‌رود با منطق عزتمندانه، مقتدرانه و تفکر انقلابی و اصولی در تصمیم‌گیری‌ها، زمینه گسترش آرمان‌های انقلاب اسلامی را فراهم آورند.
خبرنگار: سید حسن میری- انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7254//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.